Palautuskäytäntö

Viimeisin päivitys: 16. lokakuuta 2024

Fahriamolla haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Alla on palautus- ja hyvityskäytäntömme.

Peruutusoikeus

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukaan 14 päivän peruutusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske hygieniatuotteita, jos pakkaus on avattu tai niitä on käytetty terveys- ja turvallisuussyistä. Peruutusoikeuden käyttämisestä on ilmoitettava selkeästi sähköpostitse.

Palautusehdot

Avaamattomat tuotteet: voit palauttaa hygieniatuotteet avaamattomina 14 päivän kuluessa ja saada täyden hyvityksen, kun tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessaan.

Avatut tuotteet: hygieniatuotteita ei voi palauttaa, elleivät ne ole viallisia tai vaurioituneita. Ilmoita vioista viipymättä vastaanoton jälkeen.

Tuotteiden palauttaminen

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@fahriamo.fi), ilmoita tilausnumerosi ja palautuksen syy. Jos tuote on viallinen, liitä mukaan valokuvia viasta, jotta voimme käsitellä tapausta nopeammin.

Hyvitysprosessi

Kun palautettu tuote on vastaanotettu ja vahvistettu palautuskriteerien mukaiseksi, käsittelemme hyvityksen 14 päivän kuluessa. Hyvitys palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Hyvityksen näkymiseen pankkitilillä tai maksupalvelussa voi kulua aikaa maksutavasta riippuen.

Palautuslähetyksen kustannukset
  • Jos palautus johtuu viallisesta tai vaurioituneesta tuotteesta, me korvaamme palautuslähetyksen kustannukset. Palautuskuitti voidaan vaatia.
  • Muissa tapauksissa asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Noutamattomat paketit

Jos et nouda tilaustasi valitsemastasi noutopisteestä tai postiautomaatista määräajassa, paketti palautuu meille. Tässä tapauksessa palautuskulut vähennetään mahdollisesta hyvityksestä.

Yhteystiedot

Sähköposti: info@fahriamo.fi
Verkkosivusto: www.fahriamo.fi