Palautuskäytäntö

Fahriamolla sitoudumme varmistamaan asiakastyytyväisyytesi hygieniatuotteidemme suhteen. Tutustu palautus- ja hyvityskäytäntöömme alla.

Title

Viimeisin päivitys: 16. lokakuuta 2024

1. Peruutusoikeus

2. Palautusehdot

3. Tuotteiden palauttaminen

4. Hyvitysprosessi

5. Palautuslähetyksen kustannukset

6. Noutamattomat Paketit

7. Ota yhteyttä

1. peruutusoikeus

Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tämä oikeus ei kuitenkaan koske avattuja tai käytettyjä hygieniatuotteita terveys- ja turvallisuussyistä. Peruutusoikeuden käyttämiseksi sinun tulee ilmoittaa siitä selkeästi meille sähköpostitse.

2. palautusehdot

I - Avaamattomat tuotteet

Voit palauttaa kaikki avaamattomat hygieniatuotteet 14 päivän kuluessa täyden hyvityksen saamiseksi, kunhan tuote on alkuperäisessä kunnossaan ja pakkauksessaan.


II - Avatut tuotteet

Avattuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa, elleivät ne ole viallisia tai vaurioituneita. Pyydämme asiakkaita tarkistamaan tuotteensa heti vastaanoton jälkeen ja ilmoittamaan mahdollisista vioista tai vaurioista viipymättä.

3. tuotteiden palauttaminen

Palautuksen aloittamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@fahriamo.fi, ja ilmoita tilausnumerosi sekä palautuksen syy. Jos tuote on viallinen, liitä mukaan valokuvia viasta nopeuttaaksesi käsittelyä.

4. hyvitysprosessi

Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi ja vahvistaneet, että se täyttää palautuskriteerimme, käsittelemme hyvityksesi 14 päivän kuluessa. Hyvitys suoritetaan alkuperäiselle maksutavalle, ja sen näkyminen tilillä voi vaihdella maksutavasta ja pankista riippuen.

5. palautuslähetyksen kustannukset

Jos palautat viallista tai vaurioitunutta tuotetta, me kattamme palautuslähetyskustannukset. Kustannusten korvaaminen voi edellyttää palautuskuittia. Muissa palautuksissa asiakkaat vastaavat palautuslähetyksen kustannuksista.

6. noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda tilaustaan valitsemastaan postiautomaatista tai noutopisteestä määräajan sisällä, paketti palautetaan automaattisesti meille. Tässä tapauksessa asiakas vastaa palautuskustannuksista. Palautuskulut vähennetään hyvityksestä, jonka asiakas saa alkuperäisen tilauksen osalta. Varmistathan, että noudat lähetyksesi ajoissa, jotta vältytään ylimääräisiltä kustannuksilta.

7. ota yhteyttä

Jos sinulla on kysymyksiä tilauksestasi tai palautuskäytännöstämme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@fahriamo.fi